Kontakt z nami: 12 266 56 94 E-mail: sklep@studiopro.eu Skype: studiopro_krakow GG: 1036456
  • capture quartet select
  • 2018 Quartet
  • CAPTURE Quartet
  • CAPTURE
  • 2018
  • Quartet
  • CAPTURE Select
  • capture quartet select
  • 2018 Quartet
  • CAPTURE Quartet
  • CAPTURE
  • 2018
  • Quartet
  • CAPTURE Select
Rekomendacja sprzedawcy

Capture 2020 Quartet

Cena: 7 298,00 PLN

Dostępność: Dostępny na zamówienie

Producent:

Kod towaru: CAP072

Dostawa już od: 12,50 PLN

Dodaj do koszyka i-Raty - raty online i-Leasing - leasing online

Capture 2020 został ponownie przeanalizowany pod kątem podstawowej funkcjonalność Capture oraz wszystkie elementy do tworzenia w celu wspierania procesu projektowania oświetlenia. Doprowadziło to do kilku istotnych ulepszeń interfejsu użytkownika, które zasadniczo nie zmieniły się od czasu premiery Capture 2005 w tym samym roku.

Od czasu wydania Capture 2005, twórcy wykorzystywali możliwości silnika OpenGL w systemie Windows, jak również w macOS. Wraz z wydaniem Capture 2018 odchodzą z OpenGL na rzecz DirectX w Windows czy Metal w MacOS. Zmiana rozwiązania renderowania z OpenGL na DirectX czy Metal (w zależności od systemu operacyjnego) zapewnia lepszą wydajność i stabilność, dzięki czemu uzyskali ekscytującą technologię, która może zostać udoskonalana/rozwijana w przyszłości.

Wprowadzono również kilka ulepszeń w zakresie interoperacyjności między Capture i innymi narzędziami do projektowania. Szczególną uwagę dzięki, której możemy być podekscytowani to ulepszeniami eksportu plików DXF i DWG, a także eksportem "patch data" do  grandMA2.

 

Naturalne odczucia

Rozdzielczość ekranów komputerowych stale rośnie, a monitory 4K stają się coraz bardziej popularne. Capture obecnie obsługuje nową technologie DPI dla alertów DPI v2, która została wprowadzona wraz z aktualizacją Windows 10 Creators. Dzięki temu rozwiązaniu bez problemu program jest w stanie dobrać natywną rozdzielczość, aby zapewnić najlepszy widok na monitorze o wysokiej rozdzielczości.

Dopasowano program do pracy z macOS co zapewnia zachowanie układu klawiatury zgodny z użytkowaniem macOS. Funkcje multi-selection teraz są kontrolowane za pomocą klawiszy "Shift" oraz "Cmd", pozostawiając klawisz "CTRL" jako wolny/swobodny klawisz do łączenia w kombinacje z lewym przyciskiem myszy, aby emulować kliknięcie prawym przyciskiem myszy.

 

Nowy silnik Renderowania

Dotychczasowy openGL został wycofany i zastąpiony DirectX oraz Metal. Wymagania sprzętowe/graficzne nowego silnika to DirectX 11 w systemach Windows, zaś Metal w macOS 10.13+, gdzie jest już ogólnie dostępny na urządzeniach Mac po 2012 roku włącznie.

Wraz z wydaniem Capture 2018 zostanie uruchomiona praca na nowym silniku renderowania i będzie kontynuowana przez całą wiosnę wraz z funkcjonalnością dodawaną w trakcie pracy. Więcej informacji można znaleźć na stronie poświęconej nowemu silnikowi renderowania.

Interfejs API oparty na DirectX i Metal, korzysta z przyspieszenia wykorzystywane przez system Windows i MacOS zapewniając przy tym znacznie lepszą stabilność oraz niezawodność pracy niżeli w przypadku poprzednika, czyli openGL. Po przepisaniu na nowo programu, jest w stanie wykorzystać w pełni silnik renderujący, a co za tym idzie to wszystkie zalety płynące z DirectX i Metal, prowadząc do znacznego wzrostu wydajności.

 

Nowy zakładka Design

Zakładka Design jest jedną z najbardziej centralnych części interfejsu. Została całkowicie przeprojektowana, biorąc pod uwagę opinie użytkowników, aby korzystanie z tego było łatwiejsze, szybsze i odbywało się z większą elastycznością.

 

 

Dzięki nowemu, większemu wyborowi kategorii po lewej stronie, który nie ma rozwijanych podpunktów. Łatwiej jest przejść do treści projektu, z którą chcesz pracować bez wizualnego zagracania się innych treści.

Kategoria "Views" oferuje ustawienia wszystkich widoków w tym samym czasie. Zmniejszyło to ryzyko przypadkowej zmiany ustawień nieprawidłowego widoku i ułatwia porównywanie ustawień między nimi.

Generalnie wszystkie kategorie lepiej wykorzystują dostępną poziomą powierzchnię widoku ekranu, dostarczając więcej informacji.

Większość kategorii treści projektu opiera się na liście elementów, którym towarzyszą przyciski "Add", "Delete" oraz "More"... Dzięki temu można wybierać, usuwać i manipulować wieloma rzeczami jednocześnie, co jest kluczowe w przypadku większych projektów.

Większość kategorii zawartości używa albo stylu tabela właściwości, albo lista elementów z projektu w stylu szczegółów. Umożliwia to jednoczesną modyfikację wielu elementów, takich jak na przykład kolory warstw, właściwości materiałów czy też dodawanie lub usuwanie warstw z filtrów. Umożliwia także sortowanie według dowolnej właściwości.

 

Nowe Narzędzia Design

Koncepcja "The Layer Set" została zastąpiona nową i potężną koncepcją "Filter". Nowe rozwiązanie jest używane w widokach projektu, wykresach/diagramach, raportach i screenplay eksportu, aby wykluczyć warstwy i kanały DMX. Pozwala wybrać/sprawdzić dokładnie, które warstwy i kanały DMX co zawierają. Znacznie ułatwia pracę z poszczególnymi aspektami projektu.

Dodano nowy zestaw funkcjonalności dedykowany do koncepcji "Fixture Location". Nowe polecenie wyboru sąsiednich kratownic ułatwia pracę z konstrukcjami bez potrzeby ich grupowania. Nowe polecenie wyboru wszystkich urządzeń znajdujących się na wybranej kratownicy dodaje ten sam rodzaj elastyczności dla urządzeń. To daje większy wybór, kiedy używać grupowania.

 

 

Nowe polecenie importu treści z projektu umożliwia ponowne użycie warstw, filtrów, raportów, stylów wydruku i wykresów/diagramów z innych projektów.

 

Nowa zakładka Universe

Przeprojektowana zakładka "Universe" sprawia, że nazywanie i sortowanie ich to pestka. Wszystkie jej opcje stanowią własną kolumnę, a to w jakie są z projektów powiązane z tymi zewnętrznymi uniwersami, zostało znacznie wyraźniejsze. Prawa strona zakładki zawiera również natychmiastowy pełny widok miniatur uniwersum, co zmniejsza potrzebę otwierania osobnego okna.

 

Nowa zakładka Libary

Przeprojektowana karta "Libary" znacznie ułatwia znalezienie poszukiwanych rzeczy/elementów. Ładuje się znacznie szybciej, zapewnia podgląd niemal całej zawartości i zapamiętuje ostatnio używane elementy. Zamiast wyszukiwania globalnego, jak poprzednio, funkcja filtru działa tylko w wybranej kategorii, minimalizując ryzyko znalezienia zbędnych elementów przy wyszukiwaniu na przykład kodów produktów. Jako filtr, a nie funkcja wyszukiwania, jest również bardziej precyzyjny niż poprzednio.

 

 

Umożliwia raportowanie

Nowy widżet raportowania pozwala liczyć dowolne niestandardowe obiekty, w tym wagę i klasyfikację/ocenę. Bez ograniczeń można go dodawać do projektu i grupować z dowolnymi projektami, aby dopasować do swojego przepływu pracy.

 

 

Wszystkie raporty przeszły face lifting i rozpoczynają się od informacji o rysunku w sposób zgodny z widokiem projektu.

Raporty o sprzęcie zawierają teraz również informacje o klasyfikacji/ocenie i zlicza je, a także dodaje nowe pozycje raportu.

Raport o urządzeniach oferuje teraz pełną elastyczność przy wyborze kolumn oraz zawiera nowe informacje o ich lokalizacji.

Lista wszystkich nowych urządzeń posiada informację o lokalizacji na kratownicy i nie tylko. W tym również jest zawarte podsumowanie sumaryczne odnośnie klasyfikacji/ocenie oraz wagi.

 

 

Dodano kilka nowych duo systemów i tri systemów elementów kratownic, a także możliwość aktualizacji wersji z biblioteki. Dokonywać można również przeglądu biblioteki kratownic z bardziej szczegółowymi danymi modelu, w tym różnymi rodzajami usztywnień i mocowań.

 

Więcej opcji wykresów/diagramów

Symbole wykresów osprzętu oświetleniowego i samodzielny symbol skalowania poprzez style wydruku, jak również indywidualnie.

Gitters został dodany jako zewnętrzne akcesorium do urządzenia.

Przeciąganie w edytorze wykresów ułatwia tworzenie dokładnych i czysto wyglądających wykresów.

Nowa opcja w konfiguracji klawiszy symboli wykresów/diagramów umożliwia łączenie tekstu niestandardowego z licznikami.

 

Format plików i protokół aktualizacji

W wersji 2018 została dodana możliwość importowania plików DWG.

W tej wersji obsługuje import plików z programu SketchUp.

Przesyłanie strumieniowe multimediów na żywo za pomocą NewTek NDI wspiera teraz NDI v3.

 

Doskonały eksport plików DWG

Do tej pory eksportowanie modelu do formatu DWG generowało plik tylko z siatkami typu polyface. Teraz wszystkie obiekty są wyświetlane jako bloki, zachowując orientację każdego obiektu, co znacznie ułatwia stosowanie blokowych przepływów pracy w wynikowych plikach DWG. Bloki są również tworzone tak, że każde wystąpienie typu urządzenia, kratownicy lub symbolu ma wspólną definicję bloku. Grupy są również zachowywane przy użyciu bloków.

 

 

Każdy obiekt jest również w pełni opisany; co najmniej z informacjami o jednostce, ale także z pełnymi detalami urządzenia i kratownicy, w tym producentem, wagą, patch, kanałem i innymi istotnymi informacjami.

Symbole takie jak punkty mocowania, linie widokowe, pomiary odległości oraz kąta są eksportowane również do formatu DWG.

 

Fixture Data Import oraz Export

Import i eksport danych urządzeń z/do pliku CSV obejmuje teraz kąty rotacji X/Y/Z.

Import danych o urządzeniach z pliku CSV teraz automatycznie konfiguruje pliki dla ChamSys MagicQ i WYSIWYG. Dodaliśmy także obsługę UTF-16 CSV, pliki takie jak z WYSIWYG.

 

Export Fixtur do GrandMA2

Zostało dodane wsparcie dla grandMA2 do eksportowania fixtur w formacie pliku XML.

Warstwy urządzeń mogą być eksportowane na podstawie warstw projektu, typu urządzenia lub po prostu wszystkich urządzeń w jednej warstwie. Typy i numery urządzeń można w razie potrzeby przypisać jako część eksportu.

 

Prezentacja

Nowa opcja ukrywania okna migawki oraz dostępu do ustawień renderowania.

Dostęp do informacji i konfiguracji Uniwersem.

 

Wizualiazacja

Mapowanie multimediów oraz wizualizacja ruchomych paneli LED.

Nowa opcja widoku "Hue Clamp" pozwalająca dostosować jak dokładnie ważny jest intensywność koloru w wizualizacji.

Nowe tryby oddzielnego sterowania zaworami dysz wodnych, które można załatać niezależnie od pompy.

Nowy WRGB mode dla generowania tekstur.

 

 

Capture Edycja

Solo

Duet

Quartet

Symphony

Pełna biblioteka AtlaBase z dodatkiem brakujących elementów na żądanie

V

V

V

V

Narzędzia do projektowania

V

V

V

V

Narzędzia do dokumentacji

V

V

V

V

Wizualizacje

V

V

V

V

Obsługiwane linie DMX 

1

2

4

Bez limitu

Strumienie laserowe ze źródeł LaserAnimation, Pangolin lub CITP / CAEX

1

2

4

Bez limitu

Odtwarzanie plików wideo lub przechwytywanie wideo

1

2

4

Bez limitu

Strumienie wideo ze źródeł multimedialnych CITP / MSEX lub NewTek NDI

1

2

4

Bez limitu

Efekty strumienia wody sterowane DMX

10

20

40

Bez limitu

 

Kod towaru
CAP072
Symbol
Kod EAN
Podatek VAT
23%
Wysyłkę zamówień realizujemy za pośrednictwem kuriera InPost.
Przesyłka kurierska InPost do 30kg:
  • przedpłata na konto 16,00 zł
  • za pobraniem 19,00 zł