Rewolucyjny, a zarazem wszechstronny odtwarzacz Smart Player do różnych zastosowań jak np. profesjonalnych pokazów świetlnych czy zautomatyzowanych projektów. Nie każdy projekt czy realizacja potrzebuje człowieka do obsługi w czasie rzeczyswistym w momencie, kiedy np. pokaz świetlny jest samodzielny, zapętlony czy uruchamiany po naciśnięciu przycisku lub naruszeniu czujki ruchu.
S-PLAY jest bardzo zaawansowanym odtwarzaczem, a zarazem nagrywarką. Wyposażony w generatory efektów oraz intuicyjnej obsłudze nagrywania, edycji, planowania i odtwarzanie sprawia, że to zaawansowane urządzenie będzie mógł obsłużyć każdy nawet nie doświadczony człowiek z projektowaniem oświetlenia czy integrator systemów. Dzięki temu odbiorcy/publiczność widowiska/realizacji pomyśli, że zrobił to największy profesjonalista z ogromnym doświadczeniem.
Sprzęt można wykorzystać w bardzo szerokim zakresie. Miejsce gdzie można je zastosować jest jedynie ograniczone przez Naszą wyobraźnie. Spokojnie, bezproblemu odtwarzacz odnajdzie się między innym w spektaklach teatralnych, widowiskach/projektach architektonicznych, muzeach, intgracja z inteligętnym domem, mobilnych rozwiązaniach, hotelach czy wielu innych miejscach. Do tego wszystkiego można uzyskać zdalny dostęp z dowolonego miejsca na świecie za prośrednictwem łączności internetowej - wystarczy podkłączyć i skonfigurować.
Pracę z odtwarzaczem SMART PLAYER można opisać w trzech krokach (szczegóły poniżej)
1) NAGRAJ
2) EDYTUJ
3) ODTWARZAJ
NAGRAJ - korzystając z interfejsu łącząc się przez przeglądarkę lub uruchamiając wyzwalacz ArtNET, aby nagrać do 32 uniwersów eDMX za pośrednictwem sACN bądź ArtNET lub żeby nagrać korzystając z dwóch fizycznych portów z tułu urządzenia. Po za tym można stworzyć statyczne sceny wykorzystując wbudowany interfejs dostępny z poziomu przeglądarki.
EDYTUJ
Korzystając z intuicyjnego edytora osi czasu, można połączyć ze sobą wiele nagrań i scen, jednocześnie dodając wyzwalacze (np. przycisk) i zdarzenia (np. czujka ruchu), aby umożliwić integrację z dowolnym systemem sterowania.
ODTWARZAJ
Odtwarzaj wiele pokazów jednocześnie z wewnętrznego harmonogramu lub po uruchomieniu w czasie rzeczywistym przez oprogramowanie do automatyzacji budynku (np. Control4) czy wyzwalając za pomocą aplikacji na iPada, czujki ruchu, przycisków i wielu innych możliwości.
Stosując w realizacji/instalacji ten wszechstronny odtwarzacz S-PLAY nie ma już konieczności zostawiać laptopa czy komputer, aby uruchomić cały pokaz świetlny. Ogromna elastyczność w odtwarzaniu do 32 uniwersów, pełne "zaplecze" w postaci wyzwalaczy, harmonogram zdażeń, pętli warunkowej czy wbudowane efekty dają możliwość usprawnienia i przeniesienia na inny, wyższy poziom.
Najprostrza terminologia, a przy tym jego główne cechy:
- CUE: Podstawowym budulcem twojego programu - może być to scena statyczna lub nagranie dynamiczne.
- TRIGGER: Informacje sterujące przesyłane do S-Play (np. wyzwalane z przycisku), umożliwiające aktywację cue / playlisty.
- EVENT: Informacje sterujące przesyłane z S-Play, umożliwiające aktywację urządzenia zewnętrznego.
- PLAYLIST: sekwencja punktów CUE, TRIGGER'ów, EVENT'ów jako grupa na dynamicznej osi czasu.
NAGRYWAJ
Rozpoczynaj i zatrzymuj nagrywanie ręcznie (idealne do prostych czy nie zapętlonych sekwencji) lub konfiguruj precyzyjnie za pomocą zdalnych wyzwalaczy za pośrednictwem przeglądarki internetowej interfejsu S-PLAY (dla bardziej złożonych lub płynnie zapętlonych pokazów).
Możliwość korzystania z wbudowanej jak i zewnętrznych nośników pamięci dodaje elastyczności. S-PLAY posiada 8GB wbudowanej pamięci, ale można ją zwiększyć wykorzystując kary HCSD o maksymalnej pojemności 64GB (zalecana klasa 10 z minimalną prędkością zapisu 10MB/s lub większą)
EDYTUJ
Playlisty można edytować dzięki łatwemu dostępowi do całej biblioteki w przeglądarce internetowej. Po prostu ustaw swoje nagrania na osi czasu, aby utworzyć listę odtwarzania, a następnie przeciągnij CUE, aby ustawić czas rozpoczęcia i zakończenia lub przejścia, takie jak FadeIN lub FadeOUT.
Grupuj razem wiele punktów CUE w sekwencję, która ma być przechowywana i odtwarzana w dowolnym momencie. S-PLAY pozwala również na jednoczesne uruchamianie wielu list odtwarzania z różnymi poziomami priorytetów.
Triggers
Dzięki obsłudze protokołów OSC, RS232, DMX, Art-Net, sACN i cyfrowych wejść, możesz dodać do 128 różnych zewnętrznych wyzwalaczy, na które Twoje programy będą reagować.
Użyj czterech wejść bezprądowych (GPIO) ze źródłami tak zróżnicowanymi, jak przełącznik na ścianie, przekaźnik ze stykiem bezprądowym BMS (np. Aby umożliwić systemom DALI sterowanie odtwarzaniem DMX) lub nawet czujnik ruchu PIR. Zapisz i nazwij wyzwalacz, a następnie po prostu przeciągnij go na sekwencję osi czasu listy odtwarzania, aby utworzyć nowe zdarzenia, aby umożliwić użytkownikom interakcję z oświetleniem.
ODTWARZAJ
Przede wszystkim S-PLAY został zaprojektowany jako urządzenie główne do odtwarzania pokazów pikseli LED. Dlatego oprócz dwóch portów DMX, które można przypisać jako wyjścia dla bardziej tradycyjnych urządzeń DMX, S-PLAY posiada również możliwość odtwarzania sekwencji przez sACN lub Art-Net.
Używając Pixelator Mini lub kilku Pixel Octos, Tritons czy Pixel Ports, możesz łatwo rozszerzyć swoje możliwości, aby uzyskać do 16 uniwersów do sterowania pikseli. Zamiast tego możena alternatywnie, podłączyć parę Storm 8 lub Datagate MK2, aby uzyskać 16 uniwersów na wyjścia DMX. Nadal brakuje? Po prostu wykorzystaj więcej S-PLAY!
S-PLAY jest znacznie bardziej wszechstronny, niż mogłoby się wydawać. Dzięki zdolności do koordynowania i kontrolowania wielu różnych elementów całego występu, urządzenie pozwala na zintegrowanie znacznie więcej niż tylko oświetlenia z Twoim projektem.
EVENT
Dzięki możliwości tworzenia i nazywania do 128 event'ów, możesz użyć przekaźników lub RS232 do aktywacji sprzętu w ramach pokazu na żywo lub sekwencji, takich jak kurtyny czy efekty wodne, które muszą działać w precyzyjnie obliczonym momencie.
Co więcej, triggery mogą być używane do generowania krótkich serii danych Art-Net, DMX lub sACN w celu sterowania wytwornicami dymu lub wentylatorami, a także światłami o wyższym priorytecie niż wszystkie aktywne listy odtwarzania. Event na jednej liście odtwarzania może być nawet użyte do aktywowania triggera w innej jednostce S-PLAY! Jedynym ograniczeniem jest tylko ludzka wyobraźnia.
Failsafe
W przypadku awarii urządzenia zewnętrznego (uniemożliwiając wyzwolenie zdarzenia w S-PLAY), możesz ręcznie zastąpić i przesunąć swoją listę odtwarzania, naciskając po prostu przycisk „odtwarzanie” na intuicyjnym wyświetlaczu LCD lub w interfejsie poprzez przeglądarkę, a Twój pokaz będzie kontynuowany jakby nic się nie stało!
Wejścia/wyjścia
- Port sieciowy 10/100 z Power over Ethernet (jeśli nie używasz PoE, można uruchomić stosując zasilacz 12-24vDC po przez gniazdo DC)
- 2x dwukierunkowe 5-pinowe porty XLR DMX do nagrywania lub odtwarzania programów.
- Dwukierunkowy port szeregowy do wysyłania lub odbierania poleceń RS232.
- 4x cyfrowe wejścia zwarcia styków do wykrywania przełączania.
- 2x przekaźniki przełączające do sterowania sprzętem analogowym lub przełączalnym.
Specyfikacja:
- Napięcie wejściowe: 12 V DC do 24 V DC
- PoE: IEEE 802.3af
- Maks. Pobór mocy: 8W
- Uniwersy:
* 32U łącznie:
-2 fizyczne porty DMX
-Do 32 ArtNet / sACN Universes
- Pojemność pamięci wewnętrznej: 8 GB lub więcej
- Protokół wyjściowy: DMX512 / Art-Net / sACN
- Złącza:
* 1X gniazdo DC (zasilanie)
* 2X żeńskie XLR5 (DMX512)
* 1X RJ45 (Ethernet)
* 1X męski DB9 (RS232)
* 1X USB typu A (host)
* 4X Dry Inputs
* 2 wyjścia przekaźnikowe (max 50vDC / 60W)
* 1X Micro SD
- Stopień ochrony IP: IP 20
- Temperatura pracy: od -10⁰ do 50⁰ C
- Wilgotność względna: 0 - 95% (bez kondensacji)
- Metoda chłodzenia: konwekcja
- Wymiary opakowania: 390 X 208 X 102